Vennligst gi beskjed til Quality Suites Central Square om forventet ankomsttid på forhånd. Du kan notere dette i kommentarfeltet når du booker, eller kontakte overnattingsstedet direkte via kontaktopplysningene du finner i bookingbekreftelsen. Dette overnattingsstedet tar ikke imot utdrikningslag eller lignende grupper og tilstelninger. Du må kunne vise frem legitimasjon og betalingskort når du sjekker inn. Har du spesielle ønsker, imøtekommes disse så langt det er mulig ved innsjekking. Merk at ikke alle ønsker nødvendigvis kan innfris, og at de kan koste ekstra. Som en respons på koronaviruset (covid-19) har dette overnattingsstedet innført ekstra tiltak for sikkerhet og hygiene. På grunn av koronaviruset (covid-19) tar dette overnattingsstedet steg for å beskytte gjester og ansatte. Derfor kan enkelte tjenester og fasiliteter være begrensede eller ikke tilgjengelige. På grunn av koronaviruset (covid-19) har dette overnattingsstedet begrensede åpningstider for resepsjonen og andre tjenester. I henhold til myndighetspålagte retningslinjer for å begrense spredningen av koronaviruset (covid-19) kan det hende at dette overnattingsstedet ber om ekstra dokumentasjon fra gjester, for å bekrefte identitet, reiserute og andre relevante opplysninger. Dette tiltaket gjelder i perioden som er fastsatt i de aktuelle retningslinjene. Spa- og treningsfasilitetene ved dette overnattingsstedet er ikke tilgjengelige på grunn av koronaviruset (covid-19). Gjester under 18 år kan kun sjekke inn med en forelder eller foresatt. Du må betale et depositum på NZD 150 når du sjekker inn. Dette må betales i kontanter. Du bør få tilbake depositumet ved utsjekking. Depositumet ditt tilbakebetales i sin helhet i kontanter etter at overnattingsstedet er sjekket for skader. Please note that there is a 2% charge when you pay with a Visa or Mastercard credit card. Please note that there is a 3.5% charge when you pay with an American Express credit card. Our on site staff hours to 7am - 9pm 7 days a week. Please note outside of reception hours we have an afterhours staff member on duty .If you arrive outside reception opening hours, please refer to the check in details displayed on the right hand side of the entrance. Please note that pets are only allowed upon request in the Studio, One-Bedroom Standard Apartment and the Two-Bedroom Apartment room types. All other apartments available can't accommodate pets. Please note that parking is limited and subject to availability. Guests are requested to book a parking space by placing a note in the Special Requests box when booking, or contact the property using the contact details found on the booking confirmation. You must show a valid credit card and photo ID upon check in. This credit card must be in the same name as the guest's name on the booking confirmation.