Du må kunne vise frem legitimasjon og betalingskort når du sjekker inn. Har du spesielle ønsker, imøtekommes disse så langt det er mulig ved innsjekking. Merk at ikke alle ønsker nødvendigvis kan innfris, og at de kan koste ekstra. Dersom du trenger faktura når du booker et forhåndsbetalt opphold, må du opplyse om dette samt fylle ut firmaopplysninger i feltet Send inn et spørsmål. Overnattingsstedet vil belaste deg for totalprisen for oppholdet dersom du sjekker ut tidligere enn planlagt. Dette overnattingsstedet tar ikke imot utdrikningslag eller lignende grupper og tilstelninger. Overnattingsstedet ligger i et boligområde, og gjester bes respektere beboerne. Vennligst gi beskjed til Hosapartments City Center om forventet ankomsttid på forhånd. Du kan notere dette i kommentarfeltet når du booker, eller kontakte overnattingsstedet direkte via kontaktopplysningene du finner i bookingbekreftelsen. Som en respons på koronaviruset (covid-19) har dette overnattingsstedet innført ekstra tiltak for sikkerhet og hygiene. Det er ikke mulig å tilbringe karantene i forbindelse med koronaviruset (covid-19) på dette overnattingsstedet. Gjester under 18 år kan kun sjekke inn med en forelder eller foresatt. A surcharge of 100 PLN applies for arrivals before check-in hours. All requests for early arrival are subject to confirmation by the property. Guests are required to show the credit card used for the booking upon check-in. In case the card was not theirs, the guest will be required to pay upon arrival, and the money charged from the card used to make the booking will be refunded. Please note: If you are booking on behalf of someone else, you must contact the hotel directly to arrange for third party billing. Guest requiring a VAT invoice should provide the necessary details Guests are kindly requested to contact the apartment at least 1 day in advance in order to arrange a check-in and key collection and inform Hosapartments City Center about the expected time of arrival. Due to Coronavirus (COVID-19) guests will be provided with entrance codes before check in, payment can be made only online (also using BLIK) and reception can be reached only via phone/email. When booking 2 rooms or more, different policies and additional supplements may apply. Please note that all guests including children need to provide a valid ID/government-issued ID/passport/student ID at check-in.